Uzsākot spēlēt spoki.lv spēles, katrs spēlētājs ir izlasījis un iepazinies ar šiem noteikumiem un piekrīt tos ievērot.
VISPĀRĪGIE NOTEIKUMI
1. Aizliegts mākslīgi palielināt reitingu, t.i., spēlējot ar sevi vai izmantojot citus negodīgus paņēmienus;
2. Aizliegts reģistrēt aizskarošus, nepieklājīgus un maldinošus lietotājvārdus;
3. Aizliegts apzināti neizdarīt gājienu;
4. Aizliegts čatā lietot rupjus vārdus, aizskart citus lietotājus un draudēt;
5. Aizliegts kurināt rasu naidu;
6. Aizliegts reklamēt jebkāda veida informāciju bez saskaņošanas ar SIA "TVNET GRUPA";
7. Aizliegts modificēt programmatūru, kas nodrošina spēļu darbību. Tas ir tikai un vienīgi SIA "TVNET GRUPA" īpašums;
8. Augstāk minēto punktu neievērošana var tikt sodīta ar reitinga anulēšanu, kā arī ar baniem.(BANS ir aizliegums, kas tiek uzlikts no mūsu puses, kā rezultāta Jums tiek uz laiku vai pastāvīgi liegta pieeja spēlēm vai ierobežota čata lietošana). Šajā gadījumā abonēšanas termiņi maksas pakalpojumiem netiek pagarināti.
9. BANS var tikts noņemts, balstoties uz spoki.lv administrācijas lēmumu, kurš jebkurā gadījumā būs galīgais un izšķirošais.
10. Jautājumu un sūdzību gadījumā lūdzu rakstiet uz adresi: speles@spoki.lv.
MAKSAS PAKALPOJUMI – DISTANCES LĪGUMS PAR PRODUKTAABONEMENTA PASŪTĪJUMU INTERNETA VIDĒ
1. Vispārīgā informācija
SIA "TVNET GRUPA", reģistrācijas numurs 40003490052, juridiskā adrese: Satekles iela 2B, Rīga, LV-1050, e-pasts: birojs@tvnetgrupa.lv un speles@spoki.lv, turpmāk tekstā – TVNET GRUPA, un Pircējs noslēdz distances līgumu par VIP spēļu abonementa pasūtījumu interneta vidē, turpmāk tekstā – Līgums.
Pircējs, veicot pasūtījumu interneta vietnē spoki.lv, turpmāk tekstā – Vietne, iepazīstas ar Līguma noteikumiem un piekrīt tiem.
Vietni TVNET GRUPA izmanto kā struktūrvienību pakalpojumu sniegšanai, kā arī, lai informētu apmeklētājus par TVNET GRUPA darbību un piedāvājumiem.
Papildus Līguma noteikumiem, TVNET+ apmeklētājiem, klientiem, to darbībām un savstarpējām attiecībām ir saistoši arī sekojošie dokumenti:
a) TVNET GRUPA Vispārējie personu datu apstrādāšanas principi;
b) TVNET GRUPA Komentēšanas noteikumi;
c) citi noteikumi (tajā skaitā trešo pušu izdotie), par kuriem apmeklētājs tiek informēts spoki.lv lietošanas ietvaros.
Pirms lietotāja profila izveides un Produkta izmantošanas, klientam rūpīgi jāiepazīstas ar šiem noteikumiem.
2. Līgumā lietotie termini
2.1. Produkts – VIP spēļu abonements 1 (vienam) mēnesim, 2 (diviem) mēnešiem, 3 (trim) mēnešiem un 6 (sešiem) mēnešiem un pieejams tikai Pircējiem.
2.2. Pircējs – fiziskā persona, kas noslēdz Līgumu privātam nolūkam un nav saistīts ar saimniecisko darbību vai juridiska persona, kura Vietnē izsaka vēlēšanos iegādāties un saskaņā ar Līguma noteikumiem iegādājas abonementu uz Produktu.
3. Produkta cena
3.1. Produkta abonementu var iegādāties par fiksētu maksu (perioda abonements) un cena norādīta Vietnē pirms maksājuma veikšanas.
3.2. Produkta abonementa maksa norādīta, ieskaitot visus nodokļus.
3.3. Cena par Produkta abonementu Vietnē var tikt mainīta, izmaiņas neattieksies uz apmaksāto pasūtījumu.
3.4. Vietnē Pircējs patstāvīgi izvēlas apmaksas veidu.
4. Produkta abonementa pasūtījums
4.1. Produkta abonementu izvēlēties un iegādāties var tikai Vietnes profila lietotājs. Lietotāja profils var būt jau izveidots vai to Pircējs izveido saskaņā ar Vietnes noteikumiem pirms Līguma noslēgšanas.
4.2. Pirms Produkta abonementa iegādes Pircējs izvēlas apmaksas veidu, ievada un apstiprina prasīto informāciju.
4.3. Pirms Līguma noslēgšanas Pircējs iepazīstas ar Līguma noteikumiem un Vietnes Lietošanas noteikumiem, apstiprinot to pirms abonementa iegādes, un Pircējs ir atbildīgs par Līguma un Lietošanas noteikumu ievērošanu.
4.4. Tikai Pircējs ir tiesīgs lietot Produktu un piekļuvi (jebkādā izpausmē) Produktam nav tiesību nodot citām personām.
5. Norēķinu kārtība
5.1. Vietnē Produkta abonementa cenas tiek norādītas nepārprotamā formātā, eiro valūtā, ieskaitot nodevas un nodokļu maksājumus. Ja ir kādas papildu izmaksas, tās tiek skaidri norādītas pirms pasūtījuma noformēšanas.
5.2. Pircējs abonementu var iegādāties, izmantojot norēķinu karti vai mobīlo maksājumu (abonēšanas maksa tiks pieskaitīta mobilā telefona numura rēķinam).
5.3. Pircējs veicot apmaksu, izvēlas 1 (viena), 2 (divu), 3 (trīs) vai 6 (sešu) mēnešu abonementa apmaksas veidu. Abonements būs spēkā attiecīgo laika periodu.
5.4. Pircējs pēc abonementa maksas veikšanas lietotāja profilā tiks atspoguļots maksājuma apstiprinājums, un sms maksājuma gadījumā tiek saņemts apstiprinājums sms.
5.5. Brīdinām, ka, veicot rēķina apmaksu atkarībā no izvēlētā apmaksas veida un vietas, no Pircēja var tikt iekasēta maksa par rēķina summas apmaksas transakcijas veikšanu. Komisijas maksas lielumu nosaka konkrētā pakalpojuma sniedzējs. TVNET GRUPA neatbild par tās lielumu. Pircējs patstāvīgi izvēlas sev izdevīgāko norēķinu veidu.
5.6. Ja samaksa par pasūtīto pakalpojumu netiek saņemta, piekļuve Produktam tiek bloķēta līdz samaksas veikšanas brīdim Līgumā noteiktajā kārtībā.
5.7. Pircējs apliecina, ka gadījumā, ja norēķinās ar maksājuma karti, ir informēts, ka pēc noklusējuma karšu tīkli, piemēram, Visa un MasterCard, reģistrē klientus automātiskiem karšu atjauninājumiem. Piemēram, Visa konta atjaunināšanas programma (the Visa Account Updater – VAU) ir pakalpojums, kas nodrošina kartes numura un derīguma termiņa atjauninājumus tirgotājiem, kuri uztur kartotēkas (card-on-file – COF) konta informāciju, lai apstrādātu atkārtotus klientu maksājumus. Vienlaicīgi karšu tīkli klientam piešķir tiesības atteikties no šīs funkcionalitātes, ja viņš nevēlas, lai visi regulārie maksājumi tiktu automātiski atjaunināti. Sīkāku informāciju par to var iegūt pie attiecīgā karšu tīkla turētāja.
6. Atteikuma tiesības
6.1. Līguma ietvaros TVNET GRUPA sniedz pakalpojumu, kas atbilst digitālā satura priekšapmaksas pakalpojumam tiešsaitē (digitālā satura kā abonementa piegāde, kas netiek piegādāta patstāvīgā datu nesējā), pieejams pēc pieprasījuma un tā piegāde tiek uzsākta ar Produkta abonementa iegādes un aktivizēšanas brīdi.
6.2. Pircējs piekrīt, ka ar Produkta abonementa aktivizēšanas brīdi tiek uzsākta Produkta abonēšanas pakalpojuma sniegšana, līdz ar to Pircējs atsakās no 14 (četrpadsmit) dienu atteikuma tiesībām un samaksātās summas atmaksas, pamatojoties uz Ministru kabineta 2014.gada 20.maija noteikumu Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.13.punkta noteikumiem.
7. Līguma termiņš
7.1. Līgums stājas spēkā, Pircējam veicot Produkta abonementa pasūtījumu Vietnē, piekrītot tā noteikumiem un samaksājot abonementa maksu.
7.2. Līgums tiek noslēgts uz nenoteiktu laiku un ir spēkā līdz uzņemto saistību izpildei.
7.3. Ja kāds no Līguma punktiem kāda iemesla dēļ zaudē spēku, tas neietekmē citus Līguma noteikumus un pārējie Līguma punkti paliek spēkā.
7.4. Gadījumā, ja Līgums tiek slēgts starp TVNET GRUPA un komersantu, tad katra Puse ir tiesīga vienpusēji izbeigt Līgumu, rakstveidā brīdinot otru Pusi vismaz 30 kalendārās dienas iepriekš.
8. Pušu atbildība
8.1. Puses ir atbildīgas par Līguma saistībām saskaņā ar spēkā esošo Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām. Puses ir pilnā mērā atbildīgas par savu darbību/bezdarbību un apņemas segt cietušajai Pusei visus nodarītos zaudējumus, kas radušies vainīgās Puses prettiesiskas, bezatbildīgas vai nolaidīgas darbības vai bezdarbības rezultātā.
8.2. PUSES tiek atbrīvotas no pilnas vai daļējas atbildības saskaņā ar Līgumu, ja saistību izpilde pamatojas ar nepārvaramas varas situāciju (force majeure).
8.3. Nepārvaramas varas situācija raksturojas ar jebkuru normatīvo aktu, kuram ir juridisks spēks un, kas atstāj neatgriezenisku iespaidu uz Līguma izpildi. Kā nepārvaramas varas situācija raksturojas karš, jebkura kara darbība, nemieri, embargo, dažādas dabas stihijas izpausmes, kuras traucē Līguma izpildi.
9. Personas datu apstrāde
9.1. Puses piekrīt, ka katra Puse kā datu apstrādes pārzinis un personas datu operators Līguma darbības laikā manuāli un/vai elektroniski apstrādā (ieskaitot datu vākšanu, reģistrēšanu, ievadīšanu, glabāšanu, pārveidošanu, izmantošanu, nodošanu, pārraidīšanu, bloķēšanu vai dzēšanu) no otras Puses saņemtus datus, ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no Līguma. Datu apstrādes mērķis un nolūks: Līgumu noslēgšana, rēķinu sagatavošana un izsūtīšana, maksājuma apstiprināšana, sadarbības nodrošināšana, TVNET GRUPA pārvaldības procesu nodrošināšana, analīze, pretenziju un/vai iesniegumu izskatīšana un apstrāde, jaunumu izsūtīšana ciktāl tas ir nepieciešams un izriet no noslēgtā Līguma.
9.2. TVNET GRUPA lieto nepieciešamos tehniskos līdzekļus un veic organizatoriskos pasākumus, lai aizsargātu personu datus un novērstu to nelikumīgu apstrādi.
9.3. Personas dati tiks glabāti elektroniskā formā visā Līguma darbības laikā, kā arī piemērojamajos normatīvajos aktos noteiktajā noilguma termiņā, kura ietvaros var tikt iesniegtas sūdzības, celtas prasības un ierosināti līdzīgi procesi.
9.4. Puse var nodot otras Puses personas datus sadarbības partneriem, kuri sniedz grāmatvedības, juridiskos, IT, norēķina vai cita līdzīga veida pakalpojumus.
9.5. Noslēdzot Līgumu, Pircējs piekrīt datu apstrādei, atjaunošanai un uzglabāšanai, identifikācijai, informācijas nosūtīšanai par Produkta abonementa izmaiņām un piedāvājumiem utml. Pircējs, kurš Līguma ietvaros ir patērētājs, ir tiesīgs pieprasīt TVNET GRUPA bez maksas izsniegt tā rīcībā esošo informāciju par Pircēja personas datiem, ir tiesīgs pieprasīt to labošanu vai dzēšanu, kā arī nepieciešamības gadījumā ir tiesīgs atsaukt savu iepriekš izsniegto piekrišanu personas datu apstrādei.
9.6. Šajā Līguma sadaļā noteiktie pienākumi ir spēkā neierobežotu laiku un paliek spēkā arī tad, ja kāda no Puses vienpusēji atkāpjas no Līguma, vai ja Līgums izbeidzas citādi.
10. Citi noteikumi
12.1. TVNET GRUPA var nosūtīt Pircējam individuālus elektroniskus vai cita veida paziņojumus, kas saistīti ar Vietnes lietošanu, it īpaši, ja tas nepieciešams, lai nodrošinātu atbilstošu un drošu interneta vietnes lietošanu.
10.2. TVNET GRUPA var jebkurā brīdī pēc saviem ieskatiem ierobežot vai pārtraukt Pircējam piekļuvi Produktam vai Pircēja lietotāja profilam, ja Pircējs pārkāpj noteikumus, normatīvos aktus, vai TVNET GRUPA par to ir pamatotas aizdomas.
10.3. Visi paziņojumi un pretenzijas, kas saistīti ar Līguma izpildi, ir iesniedzami rakstiski latviešu valodā Līgumā norādītajās Pušu adresēs, un tie uzskatāmi par saņemtiem, ja Līgumā nav atrunāts savādāk: 1) ja tie izsūtīti ar ierakstītu pasta sūtījumu, tad 5 (piecu) darba dienu laikā pēc nosūtīšanas; 2) ja tie nodoti personīgi pret parakstu – dienā, kad tie nogādāti pēc saņēmēja adreses; 3) ja tie nosūtīti pa e-pastu – nākamajā darba dienā pēc e-pasta nosūtīšanas.
10.4. Katra no Pusēm informē otru Pusi par savu rekvizītu maiņu un/vai par jebkuriem tādiem apstākļiem, kas var ietekmēt ar Līgumu pielīgto saistību izpildi, 5 (piecu) darba dienu laikā, kā arī apņemas nodrošināt otras Puses datu aizsardzības drošību.
10.5. Puses apņemas darīt visu iespējamo, lai jebkuras nesaskaņas, kas rodas Līguma saistību izpildes vai Līguma darbības izbeigšanas rezultātā, tiktu atrisinātas pārrunu ceļā.
10.6. Ja strīds netiek atrisināts pārrunu ceļā, tad tas tiek izskatīts Latvijas Republikas tiesā saskaņā spēkā esošajiem Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
10.7. Ja kāds no Līguma punktiem kāda iemesla dēļ zaudētu spēkā esamību, tas neietekmē citu Līguma noteikumus un pārējie Līguma punkti paliek spēkā.
10.8. Ja Lietošanas noteikumi tiek aktualizēti, precizēti attiecībā uz Produkta aprakstu, uzlabojumiem, apmaksas kārtību, informācijas aprites veidu un tml., bet tas nonāk pretrunā ar Līguma noteikumiem, Lietošanas noteikumu aktuālajai redakcijai ir augstāks spēks.
ATBILDĪBA
1. SIA "TVNET GRUPA" nekontrolē kāda iemesla dēļ tiek zaudēti punkti, t.i. zaudējot savienojumu ar serveri interneta kvalitātes dēļ vai izejot no spēles, pretinieka neizdarīta gājiena dēļ.
2. SIA "TVNET GRUPA" nav atbildīga par zaudētiem punktiem nevienā situācijā. Zaudētie punkti netiek atjaunoti.
3. SIA "TVNET GRUPA" drīkst mainīt noteikumus jebkurā laikā bez iepriekšēja paziņojuma. Saite uz noteikumiem ir pieejama no autorizācijas un maksājumu lapas. Pieslēdzoties spēlēm, spēlētājs apstiprina, ka ir iepazinies ar to aktuālo redakciju.
4. SIA "TVNET GRUPA" drīkst mainīt jebkuru no spēlēm, ko un kā to uzskata par vajadzīgu, t.i., mainīt spēļu formātu vai papildināt tās.
ADMINISTRATORI
1. SIA "TVNET GRUPA" var uzticēt veikt spēļu administratoru pienākumus atsevišķiem spēlētājiem pēc savas izvēles.
2. Spēļu administratori var tikt atbrīvoti no spēļu abonēšanas maksas uz laiku, kamēr viņiem ir administratora tiesības.
3. SIA "TVNET GRUPA" var atņemt tiesības administrēt spēli konkrētam administratoram, ja tas neveic spēles administrēšanu, pārkāpj noteikumus, ir nepamatoti piešķīris BANU vai citu iemeslu pēc, ja tie tiek uzskatīti par svarīgiem.
4. Ja spēlētājs, kam ir atņemtas administratora tiesības, uzskata, ka tas ir izdarīts nepamatoti, viņš par to var iesniegt sūdzību rakstotu uz e-pastu speles@spoki.lv. SIA "TVNET GRUPA" nesniedz nekādas garantijas, ka lēmums tiks pārskatīts un (vai) uz sūdzību tiks sniegta atbilde.
|