Okeānija mīklas zole raksti
raksti mīklas jaunumi
local-stats-pixel
galda spēlesBumbiņas
Zolekāršu spēle šodien izspēlēts
3690
Durakskāršu spēle šodien izspēlēts
127
Šahsšodien izspēlēts
26
Okeānijašodien izspēlēts
0
Dambretešodien izspēlēts
0
Dambreteuz atdošanu šodien izspēlēts
0
Desasšodien izspēlēts
0
Kuģi"kartupelis" šodien izspēlēts
27
Tetrisšodien izspēlēts
0
Burtišodien izspēlēts
6
Bumbiņasšodien izspēlēts
80
Hokejsšodien izspēlēts
9
Sazināties ar administratoru
Statistika un reitingi
Nedēļas tops
1.divi9 110055
2.Esesmues 62022
3.Armands Freidenbergs3 60039
4.kt4d 57691
5.ricards51 55499
6.jurijs barancans 50093
7.Tatjana Bite26154
8.Andris Igaunis24855
9.Zed Ded22229
10.ct470 21983
Pilnais TOPs
BumbiņasTOPsPalīdzībaNoteikumiMani labākie rezultāti
Palīdzība - Bumbiņas

Laukums.
Spēle notiek uz kvadrātveida laukuma. Tas sastāv no atsevišķiem lauciņiem. Uz katra atsevišķā lauciņa var atrasties viena bumbiņa. Bumbiņas mēdz būt vienā no septiņām krāsām.

Bumbiņu pievienošana.
Bumbiņas uz laukuma noliek dators, to krāsas un atrašanās vietas ir nejaušas. Nākošo bumbiņu atrašanās vietas un krāsas ir redzamas.

Gājieni.
Spēlētājs izdara gājienu, pārvietojot bumbiņu no viena lauciņa uz otru. Pārvietojums iespējams tikai tad, ja iespējams brīvs ceļš, kuru neaizšķērso citas bumbiņas. Ja spēlētājs noliek kādu bumbiņu tur, kur tūlīt būtu jāparādās jaunai bumbiņai, tad šī bumbiņa tiek pievienota citā vietā.

Bumbiņu aizvākšana.
No laukuma tiek aizvāktas visas bumbiņas, kas gājiena vai pievienošanas rezultātā atrodas uz taisnas līnijas, kuras garums pārsniedz 4. Līnijas var būt 4 virzienu (horizontāli, vertikāli, abi slīpie virzieni). Ja kāda bumbiņa trāpās divu šādu līniju krustpuntā, un abas pēc tam ir pabeigtas, tad tiek novāktas abas (sk. par punktu skaitīšanu).

Gājienu secība.
Spēli uzsāk dators, pievienojot bumbiņas. Pēc tam gājiens jāizdara spēlētājam. Ja spēlētājs ar savu gājienu neaizvāc bumbiņas, tad atkal iet dators, pretējā gadījumā spēlētājs atkal var izdarīt vienu gājienu. Utt.

Spēles beigas.
Spēle uzskatāma par beigušos tajā mirklī, kad spēlētājs vairs nevar izdarīt nevienu gājienu, pat ja gribētu.

Punkti.
Neatkarīgi no tā, kādā veidā bumbiņas tikušas novāktas, spēlētājs par tām iegūst punktus. Punkti tiek aprēķināti pēc šādas formulas:
1) ja G mazāks par 12: C * 4 + C * 2 ^ (G - 5)
2) ja G lielāks vai vienāds ar 12: C * 4 + C * 2 ^ 6 + (G - 11) * 1000
kur G - novākto bumbiņu skaits; C - krāsas cena (sarkans: 5; zils: 7; zaļš: 9; gaiši zils: 11; violets: 13; dzeltens: 15; brūns: 20). No formulas izriet, ka novākto bumbiņu skaitam pieaugot aritmētiskā progresijā, iegūstamie punkti palielinās ģeometriskā progresijā (tas attiecas uz G, kas nepārsniedz 11). Piemērs: novācot 5 brūnās, iegūst 100 punktus; novācot 10 brūnās, iegūstam jau 720 punktus. Jāpiebilst, ka gadījumos, kad tiek vienlaicīgi novāktas vairākas vienas krāsas līnijas, to garums tiek saskaitīts, un tikai tad pielietota šī formula (!).

Spēles mērķis.
Dabūt pēc iespējas vairāk punktu.

Punktu saglabāšana
1) Tiek saglabāti tikai reģistrētu lietotāju punkti.
2) Tiek saglabāti rezultāti tikai tām spēlēm, kuras turpinās ne ilgāk kā 24 stundas.


 

Sazināties ar administratoru

* Lūdzu pārbaudi, vai esi norādījis pareizu e-pastu. Uz šo adresi ar Tevi sazināsies portāla administrators.
sūtītatcelt
E-pasts: speles@spoki.lv·Privātuma politika·Reklāma·Sūdzību forma·2025 © spoki.lv
SIA "TVNET GRUPA"
Reģ. Nr: LV40003490052
Banka: AS "Swedbank"
IBAN: LV33HABA0551000889592
Satekles iela 2b, Rīga, LV-1050, Latvija
TVNET GRUPAS klientu serviss
Darba laiks
P-C 9-18 Pk 9-15
26651515
palidzesim@tvnetgrupa.lv